maanantai 24. kesäkuuta 2013

ATTENTION! ATENCIÓN! ATTENZIONE!

Nyt on sellanen pikku porbleemi, että Google syötteenlukija eli Google reader lopettaa toimintansa 1. heinäkuuta. Eli suomeksi, et pysty enää lukemaan tätä blogia syötteenlukijan kautta! Bloggerin lukutoiminto kyllä säilyy, eli jos luet blogia sen kautta no worries :) jos luet Google readerin kautta, liity ihmeessä lukijaksi ja ala seuraamaan mua bloggerin kautta. Toinen vaihtoehto sille on bloglovin, jota mä ite käytän ja tykkään siitä paljon. Siinä on sama idea kuin bloggerin toiminnossa, mutta toimii mun mielest huomattavasti paremmin! Sinne on helppo kirjautua ja kerätä kaikki lukemas blogit yhteen paikkaan. Uudet postaukset tulee aikajärjestyksessä etusivulle. Monissa blogeissa on linkki suoraan bloglovinin sivulle, jossa voit seurata kyseistä blogia. Jos linkkiä ei blogista löydy, pystyt hakemaan blogin hakutoiminnolla. Oon aika varma, että kaikki blogit löytyvät sieltä, ainakaan en oo vielä yhteenkään törmänny, jota en sieltä olis löytäny. Alle laitan linkit, joilla voit seurata mun blogia bloglovinin kautta ja sit (jos osasin oikein xd) linkin, jonka kautta pystyt lisäämään kaikki bloggerilla lukemasi blogit bloglovinin syötteeseen!


4 kommenttia:

  1. Eli siis jos sivuhistorias on esim sun blogin osote tai sillee, nii sit jos klikkaa sitä ni ei pääse siihe osotteeseen? Jos ymmärsin oikein.. vähä tyhmää..! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no siis jos meet selaimen sivuhistorian kautta niin vissiin pääset, mutta jos käytät googlee tai google chromee sun sivuhistorian tallentimena, nii et pääse? XD oon itekki vähän sekasin tästä jutusta :D

      Poista
    2. Ok :D en oikee tiiä mitä sivuhistorian tallenninta mä käytän.. xd mut jos sivuhistorian kautta pääsee ni ei oo mitää hätää :D sitä vaa täs mietin et ku en lue mitää bloggerin tai minkää kautta ni miten sit löydän niit blogei enää..

      Poista
    3. tän blogin osote ei siis muutu et luulen ettei sul oo hätää :) google vaan sählää omia juttujaan

      Poista