sunnuntai 6. lokakuuta 2013

jos oon oikee, miksen muista omaa nimeänikään

DSC_0004DSC_0009DSC_0010DSC_0011DSC_0004nr2DSC_0006DSC_0003DSC_0004
Muutamat kuvat kuluneilta viikoilta. Viime aikoina oon ollu jotenki hassun onnellinen. Koko ajan hymyilyttää ja oon ollu tosi hyväntuulinen. Ihana olotila. Noteeraan asian nyt, ja arvostan ja nautin siitä. En halua, että minulle käy, kuten yhdessä loistavassa biisissä sanotaan: You only know you have been high when you are feeling low. Joten, jos pompin ihan liian pää pilvissä, pudottakaa mut sen verran maanpinnalle, että varpaat hipoo maata, mutta älkää missään nimessä jysäyttäkö mua kokonaan alas, hehe. 

Oon ollu tosi paljon viimeaikoina myös liikkeessä ja oon tykänny valtavasti siitä, että joka päivälle on jotakin plania. Tottakai sitten nautin sellasista verkkarit päälle ja sänkyyn makoilemaan- päivistä kaksin verroin enemmän, mikä sekin on ihan mukavaa. Johtuen just siitä, että oon ollu koko ajan tekemässä jotain, mulle on sattunu kaiken näköstä lähiaikoina. Tällä hetkellä mulle on saavutus, että pystyn keskittymään tän tekstin kirjottamiseen ja edes muistamaan oman nimeni... Ehkä on hyvä vähän hidastaa tahtia, muttei liikaa tietenkään ;) hyvää alkavaa viikkoa kaikille

2 kommenttia: