torstai 25. huhtikuuta 2013

last weeks

Untitled
1. mun rakkaus paita 2. stuDYING, last weeks of the whole comprehensive school, whooop 3. aurinko, where you have been hiding, my buddy 4. chilling killing

Untitled
1. hihi pelleilyä kisiksellä 2. no need for explaining 3. jumankauta, mikä ihmisiä vaivaa?! 4. oh lookl it´s me

Untitled
1. kun paita ei ollut vielä revennyt kolmesta kohtaa... 2. serena surinaan 3. uudet kenkulit ja huivi, lööv 4. minä ja kamut siellä surinassa

Yleisesti ottaen mulle kuuluu loistavaa, leirille lähtö just edessä, kokeitakaan ei oo enää montaa ja jalka vihdoin jopa hyppykunnossa. Ainoastaan se tulevaisuuden täydelline poikaystävä antaa odottaa itseään... XD Nooo, jos toi on mun huolista suurin niin enköhän mä pärjäile! Tällä hetkellä oon täpinässä täällä nyt epätoivosesti haalimassa kamojani kokoon reissuu varten, mikä onki täl hetkel first world problem 2... Toivotaan etten ainakaa lenkkareita unohtais pakata!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti