tiistai 2. heinäkuuta 2013

Time you enjoy wasting is not wasted time

Halusin vaan tulla tänne höpötteleen kaikenlaista, oon nyt tästä vielä ainakin melkein seuraavat kaks viikkoo ilman konetta, toisaalta ihanaa, mut toisaalta tulee heti ikävä tänne kirjottelua ja kuvien jakamista. Kun lopetin Karkkimaan kirjottamisen ja alotin tän, huomasin että oon nyt uuden blogin myötä alkanu tykkäämään tästä hommasta enemmän ja enemmän. Kirjottelen nyt iPadilta, tosin en oo ollenkaan varma et tuleeko tää postaus ikinä julkastuks, koska tää ei taida ollenkaan tallentaa tätä mun tekstiä... No, oli miten oli yritän ainaskin saada nyt tekstin ja nää muutamat puhelinkuvat julkastuksi!
Tällä hetkel oon omalla möksällä, täällä meiän saarella, hehee. Ollaan kuvailtu täällä Annin kans sellasii pikkusii videon pätkii ja aattelin muokata niist videon, kiinnostaisko? Justiinsa nyt istuskelen yksin täällä möksässä ja nautin hiljaisuudesta (...lokkien huudosta...). Ei vaan, täs on nyt ihanan rauhallista, eikä ressiä mistään ja tällaset hetket on niitä ihania, joita haluais säilöö ja ottaa takasin esiin sitten kun kiire painaa päälle keskellä synkkää talvee. Rakastan.
Vietin viime viikonlopun Somerolla seiväskarnevaaleilla, eli sellasella isolla maanlaajusella seiväshyppytapahtumalla ja -leirillä. Sain tosi hyviä vinkkejä tekniikkaan ja muuhun liittyen ja mun treenimotivaatio sen kun kasvaa! Jes kerranki näin. Oon myös nyt yrittäny alkaa huoltaa mun kroppaa paremmin, eli teen nyt hyviä alku- ja loppuverkkoja ja oon myös alkanu venyttelee, hehe... Mä pakko venyttelin telinevoimistelussa sen kymmenen vuotta joten nyt näinä parina vapauden vuonna sitä ei oo kauheesti tullu harrastettua XD nyt kylläki huomaan kuin hyvää se tekee lihaksille ja muille, eli nyt mulla on tavotteena alkaa panostaan siihen osa-alueeseen, ihan vammojen ehkäsy-mielessäki. 
Kehehe eiks ooki hieno kuva!! Käppäilin möksässä ja bongasin ton jostain nurkasta seisoskelemasta. Kuvaan varmaanki videoon sellasen pätkän toi kädessä missä mul on myös mun Jack Daniels-paita päällä haha... oon niin kekseliäs XD
Ja viel viimetteeks tällane taidekuva (xd) Mallorcan biitsiltä. Onneks oon kekseliäisyyden lisäks nii taiteellinenki. No mut joo, tästä postauksesta tuliki todellinen turhien höpötyspostaus... Ehkä se ny ei kuitenkaa ketää haittaakaa :) ihania loman jatkoja sinne päin, KÄÄK tätä on kulunu jo kuukaus!! Enkä oo vielä mitää muuta tehny ku vaa jillaillu... No ehkä seki on tärkeetä ku must tuntu et kulunu vuos oli jotenki tosi rankka. Mutta nyt vihdoinki suljen turpani! 

P.S SM-viestitki on enää muutaman päivän päässä...

9 kommenttia:

  1. Saara kirjotat ain nii kivasti! Ja todellakin videoo, mä ainaki tykkään!! (et oo varmaa huomannu)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no kiitos!! :) hehe xd oon huomannu ja sun videot on ihania!! Keep on doing them <3

      Poista
  2. mitä viestei juokset sm-veisteissä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on viel auki et juoksenks satasen mut ainaki aidat :)

      Poista
  3. Valkkasin sut yheks lemppariks! :) http://andrevei.blogspot.fi/2013/07/lemppari-blogit.html

    VastaaPoista
  4. amazing summary pics!


    if you want yo win a DANIEL WELLINGTON clock please go to
    www.lessismoreblog.com

    VastaaPoista
  5. onks noi farkkushortsit stockkalta?

    VastaaPoista