sunnuntai 15. joulukuuta 2013

I was the match and you were the rock, maybe we started this fire

Oon nyt tän viikonlopun ollu enemmän ja vähemmän kipee joka paikasta ja hirvee flunssa on nyt päällä. Eilisen ja tän päivän oon oikeestaan vaan nyt maannu sängyssä ja kattonu jonku 10 jaksoo Greyn anatomiaa. Sitte mulle iski pieni tarmonpuuska ja halusin tehä inspiraatiopostauksen. Aloin keräileen kuvii Tumblirista ja blogeista ja tajusin lopuks, että kaikki oli kesäkuvia... No enää muutama kuukaus ja sitte lähetään hiihtolomalla Dubaihin! En meinaa pysyy pöksyissäni hehe. Mut nyt tässä näitä, mun mielestä tällaset kuvat on varma tapa saada hyvä mieli päälle!
PicMonkey Collage1PicMonkey Collage2PicMonkey Collage3PicMonkey Collage4PicMonkey Collage5
kuvat siis Angelica Blick: angelicablick.se
ja Tumblr: t-o-love.tumblr.com

PS. Oon Angelica Blickin suuri fani ja saan aina sikana inspistä siltä! Voisin kuolla koska sen jotkut kuvat on aivan täydellisiä. Varsinki kuvat kesältä aaaaah. Käykää kurkkaamassa sen blogia!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti