torstai 12. joulukuuta 2013

this is love

Oon aivan ihastunu mun huoneeseen tällä hetkellä! Vahdettiin päähänpistosta siskon kanssa huoneita ja oon tosi tyytyväinen tähän muutokseen. Siirsin mun sängyn tänne vanhasta huoneesta, mutta muuten tänne jäi Annin huonekalut. Ostin pari uutta tyynyä, kynttilöitä, valot, vaatetelineen ja muuta tollasta pientä hauskaa sisustustavaraa. Rakastan kun nyt mun huone on niin valosa ja raikas, koska vanha oli aika pimee ja vähän sellanen, no ei nyt synkkä, mut tumma. Viihdyn täällä tosi hyvin ja tuun tosi hyvälle tuulelle mun uusista valoista, jotka laitoin ikkunan ja peilin ympärille. Tää huone on pienempi kun mun vanha, mut se ei haittaa mua! Tuolla alempana on kuva niistä valoista, mutta se ei oo kovin hyvä, yritän ottaa paremman fiiliskuvan vielä ja laittaa tänne :) mitäs pidätte?

PS. Kuunnelkaa, kuunnelkaa toi biisi! Seittemän vuotta vanha, mutta ku Jande soitti sen mulle yks päivä treeneissä olin ihan myyty. Nyt kuuntelen sitä taas repeatilla, yhyyy... Mut siis aivan loistava, suosittelen!
DSC_0049DSC_0046DSC_0050DSC_0065DSC_0083collagedkshlsdhgl

4 kommenttia:

  1. ihana huone ja ihana kappale ♥ kauniita kuvia !!

    VastaaPoista
  2. ihana huone sulla:) sun blogin ulkoasu on tosi ihana myös!

    VastaaPoista