maanantai 9. joulukuuta 2013

people like us we dont need that much, just someone that starts the spark in our bonfire hearts

Viime aikoina oon viettäny ihania hetkiä mun kavereiden kanssa. Oon auttanu pikkusiskoa saamaan jotain mitä se on jo pitkään halunnu. Oon muuttanu mun asennetta erilaisiin asioihin. Huomasin myös, että vaikka nyt ensimmäistä kertaa mun elämässä vietän oikein kunnolla hauskaa ja aika huoletonta teinitytön elämää, se on myös jotenkin auttanu mua pääsemään joistain asioista yli. Auttanu mua lopulta vähän kasvamaan. Oon tajunnu, että onnellisuus on oikeestaan kiinni siitä, miten itse elämän näkee ja miten ajattelee. Ja että siihen voi vaikuttaa. Siispä toivon, että tää ihana jo syksynkin jatkunu onnellisuudenpuuska jatkuis vielä yli talven ja keväänkin (koputetaan kuitenki varmuuden vuoksi puuta... XD).
Eipä mulla muuta, vähän erilaista tekstiä tähän väliin. Alla aika huonoissa, sori!, kännykuvissa yhen menneen päivän asua ja ihanaa uutta huivia, jota en pysty riisumaan. 
UntitledUntitled

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti