torstai 2. toukokuuta 2013

dont let your dreams be just dreams

mä6mä5mä3

ÄH :D tän oli tarkotettu olevan ajastettu postaus, niin että olis ees jotain blogissaki vilahdellu matkan aikana... Mutta ehei, toi bloggerin ajastushommeli ei nyt todellakaan tottele mua! Täs oli kunnon pitkä teksti ja sepustukset, joita nyt on enää turhan tuntusta postata ja nyt en jaksa edes kirjottaa kauheesti mitään, joten saatte nyt tyytyä vaan kuviin ja valitukseen. Kohta tulossa pitempi postaus Mallorcan matkalta ja siellä sitten lomakuvien ja sepustusten merkeissä nähään taas. Sen verran hehkutan, että elossa siis ollaan ja reissussa treenaaminen yms oli huippua ja jäin ihan koukkuun treenaamiseen taas vähästä aikaa! Mut ei se mitään, kyllä Suomen kesä on aikamoinen treeni-innon latistaja sateineen ja 12 asteineen... :D nooo ei nyt vielä vannota mitään!

mä2mä

PS. Kuvat vähän enemmän muokattuja, mitäs pidätte?

2 kommenttia:

  1. Kaunis! Mä olen ihan envious että pääset lomailemaan Mallorcan! Toivotavasti on kivaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha tosi kivaa oli, tultiin jo takasinki! :) oli lämmin ja super kiva treenata siellä!! xo

      Poista