keskiviikko 29. toukokuuta 2013

tää postaus voi sisältöön ja kuviin nähden olla ainoastaan nimeltä RANDOM

DSC_0050
Tänään oli aivan loistopäivä. Kertakaikkisen hyvä eilisen toilailujen jälkeen, sen enempiä niihin palaamatta... Vedeltiin pienet sotamaalaukset naamassa koko päivä kaupungilla, koska opet oli järjestäny ysiluokille sellasen Amazing race -tyyppisen kilpailun, jossa kuljettiin Helsingin keskustassa patsaalta ja monumentilta toiselle, ja siinä samalla oli aina joku pieni hauska tehtävä. Meil oli loistava team spirit ja kunnon panostus ulkonäössä ja muutenkin. 
DSC_0046
Hehee, oon sinänsä tosi ilonen siitä, että mulla on pokkaa tehä vaikka ja mitä, mutta välillä mietin että jaaha, millasen kuva toiki nyt sai musta xd heti sen jälkeen tulee kuitenkin mieleen, et sou vot mitä se ajattelee, toivottavasti sai ainakin päivänpiristyksen mun näkemisestä tai tekemisistä.
DSC_0052
Kun nyt kerta oon vaihdellu tässä kuvien välissä aiheita niin sanottakoon sen verran että oon tykästyny sikana mun uuteen valkoseen neuleeseen, joka näky viime postauksessa, sekä (musta tosi tosi tosi outoa) mekkoihin ja hameisiin. Mun projekti niihin totutteluun on vielä kesken, mut aattelin että kyllä meistä voi vielä tulla ihan hyviäkin kamuja!
DSC_0060
Öitä kaikille ja pitäkää kiva päivä huomenna! Oon nyt jotenki tosi ilosella tuulella, jotuskohan spontaanista auringonotto-operaatiosta Eltsun kentällä mun parhaan ystävän kanssa ennen hyviä treenejä auringonpaisteessa? Luulen, että tuun nukahtamaan tänään hymy huulilla.

2 kommenttia: