perjantai 14. helmikuuta 2014

#himos2014

Oltiin pari viikonloppua sitten Himoksella Fantsun kanssa. Oli ihan hervoton reissu ja vaikka perheiden kanssa lähettiinkin matkaan niin silti oli tosi hauskaa ja good times niin sanotusti! Mun ja Fannin läppä on tooooosi outoa ja sitä ei yleensä ymmärrä juuri kukaan muu kun me ja saatetaanki välillä vaikuttaa ihan friikeiltä, haha. Juttu vaa on se et oon tuntenu tän hömppäkustaan mun koko elämän ajan, kirjaimellisesti, sillä tää neiti on mun kuuleman mukaan käyny moikkaamassa mua jo synnytyssairaalassa. Fannihan on mua siis kokonaiset kaks kuukautta vanhempi, mut oon henkisesti meistä se jätti vai mitä Fanni XD Luetaan toistemme ajatuksia aikalailla ja revetään pelkästä puolesta sanasta. Saan nyt myös kokee millasta on olla tän kans tekemisissä joka päivä, sillä Fanni on jaksovaihdossa Märskyssä Brändöstä! Yllättävän vähän tää on ollu meiän koulussa pihalla, vaikka onki käyny koko elämänsä ajan koulua ruotsiks. Hah tästä tuliki nyt Fannin esittelypostaus vaik aihe oli hiihto. Nooooh ihan hyvää johdatusta tulevaan sillä lähetään hiihtolomaks Dubaihin (ahhh jeeee tulee niiin tarpeeseen). Ja vielä Fannin perheen kanssa XD Perkele eihän tosta pääse ikinä eroon! Eivaa, tulee olemaan varmasti huippureissu ja kuvamatskua sieltä tulee kans varmasti.

Aattelin tehä hiihtämisestä (laskettelusta siis jos joku ei hiffannu XD) postauksen, kun tuli ton Himoksen reissun jälkeen niin hirvee kaipuu Alpeille. Laittasin siihen vanhoja kuvii sieltä ja vähän sepustusta, uppoisko? Mut nyt lähen kuulkaa valmistautumaan viikonloppuna koittavia halli SM-kisoja varten ja pakkaileen tavaroita tulevalle reissulle, have a nice weekend all!
PS. Molemmat viikonlopun kisat alkaa tasan kello 9 aamulla, wish me luck...
UntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitled

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti