lauantai 15. helmikuuta 2014

something you may have not known about me

Toivoisin, että ihmiset kiinnittäisivät enemmän huomiota...
Hymyilemiseen!! Ehdottomasti. Mun tuulet riippuu kauheesti siitä millasella tuulella ihmiset mun ympärillä on ja hymyilvät ihmiset piristää mun päivää ku päivää. Joten ihmiset, hymyilkää! Samoin mun mielestä on ihanaa jos ihmiset sanoo toisilleen sellasia pieniä ihania asioita, ne ei vaadi iteltä juurikaan mitään mut voi saada toisen koko päivän paranemaan.

lj

Yleisin väärä käsitys minusta on, että…
Olen ylimielinen! Ja tää on nyt ihan viimeaikoina yleistyny kauheesti ja se on tulle mulle tosi puskista. Nyt oon saanu kuulla jo monelta taholta, kuinka ihmiset luulee mua ylimieliseks tai muuta vastaavaa. Toki väsyneenä ja huonotuulisena kenestä vaan saa huonon kuvan mutta antakaa mulle ensin mahollisuus osottaa millanen oon, haha. Eihän kukaan tiedä, millanen joku toinen ihminen on, jos ei edes oo puhunu tän henkilön kanssa. En oo oikeesti ylimielinen enkä varsinkaan ilkee vaan oikeesti tosi höpsö ihminen kun muhun tutustuu!

Olen huono…
Laulamisessa ja tanssimisessa. Oon jääny jaossa kokonaan ilman sekä minkäänlaista rytmitajua että lauluääntä. Siks arvostankin ja ihailen niitä ihmisiä, jotka osaa laulaa ja tanssia ihan tosta noin vaan! En vaan älyä miten kaunista ja oikeassa vireessä olevaa ääntä synnytetään, hehe…

largelkjhv

Olen hyvä…
Saamaan ihmiset nauramaan ja hyvälle tuulelle. Jos jollain on huono päivä, annan hänen joko henkilöstä riippuen olla ja teen pieniä asioita hänen päivänsä parantamiseksi tai menen höpöttämään juttujani hänelle ja saan hänet piristymään.

kljhjgf

Heikkoina hetkinä minä… 
Menen treenaamaan. Juoksen joko itseni melkein hengiltä lenkillä tai vetotreenissä, tai menen paiskomaan kuntopalloa Myllyn puntin palloseinään. Toinen hyvä tapa saada ajatukset pois ikävistä asioista on lukeminen. Tykkään lukea ja hyvään kirjaan uppoutuminen on loppujen lopuksi tosi rentouttavaa.

tumblr_n11kjiTmPt1ts8mijo1_500

Te tiedätte minun olevan… 
Urheilija, mutta toisessa elämässä olisin cheerleader. Hehehhe oon ehkä liian hauska XD

Lyhennettynä elämänfilosofiani on…
Että kaikella on tarkoituksensa. Kohtalo on ennalta määränny tapahtumia, mutta samalla se voi olla aikamoinen bitch. Kuulostaa paremmalta enkuks haha.

tumblr_msepfrknJr1re789ko1_500

Tein tälläsen vähän erilaisen postauksen vaihteeks mitäs tyksitte? Tein (kerranki) läksyjä yks päivä ja sain enkun kirjan yhestä kappaleesta tähän inspistä enkä jaksanu myöskään ihan pysyä vakavana XD Tultiin tänään lomalta Dubaista ja ens viikon aikana tulee varmaan jotain kuvia sieltä sitten. PS Olin kerranki tehny kaikki kouluhommat jo tolloin etukätee ennen vikaa iltaa, tuntuupas muuten hyvältä!

2 kommenttia: