lauantai 1. helmikuuta 2014

last few weeks

Tässä vähän viimeviikkoja kännykuvien muodossa. Tällä hetkellä ollaan Fannin kanssa laskettelemassa Himoksella ja ah on tullu kyllä tosi tarpeeseen tää miniloma.
Untitled
Ihanien jumppatytsyjen kanssa Kisiksellä hyppimässä, oli muuten tosi kiva vähän testailla et mitä taitoi on enää jäljellä haha // Valion sellasessa tuotekehitysjutskassa urpojen kanssa, oli kyl tosi hauskaa! Tehtiin sellasta mainoskampanjaa yhelle tuoteelle ja oli tosi mielenkiintosta tutustuu vähän mainonnan alaan
Untitled
Mun maailman paras pikkusisko toi mulle sunnuntaiaamuna aamupalan sänkyyn ja meinasin ruveta itkeen ku olin niin ilosesti yllättyny, kiitos muru ♥ // Miun tytsyjen kanssa Fantsulla viettämässä iltaa, tehtiin niin paljon ruokaa et ei ollu nälkä viel seuraavana päivänäkään...
Untitled
Ellun kemuissa Pasilassa, kiitos Ellu kivasta illasta
Untitled
Throwback: my other half ja selfie. Nää molemmat on siltä ajalta kun oli vielä pitkät hiukset, tarkkasilmäisimmät ehkä huomaskin että ylemmissä kuvissa ne on jo lyhyet ;)
Untitled
Mun hiuksista lähti siis ehkä 30 cm mittaa ja oon ybertyytyväinen muutokseen! Noissa kuvissa näkyy ihan hyvin se ero uusien ja vanhojen välillä

4 kommenttia: