lauantai 10. elokuuta 2013

höpönpöpön

DSC_0002DSC_0006DSC_0439DSC_0459
Koulun alkuun on muutama päivä. Tiistai 13.8 2013, päivä, jota on odotettu kuin kuuta nousevaa, näkyy jo viikon sääennusteessa. Päivä, jolloin starttaa lukion ensimmäinen vuosi. Huhhuh, paljon on koettu siitä päivästä nelisen vuotta sitten, kun päätin, että mihin lukioon haluan, tähän päivään asti. Mut silti tuntuu, et aika kuitenki on menny tosi nopeesti... outoo miettiä näit juttuja. Kuitenkin tänään mulle oikeestaan vasta realisoitui kuinka lähellä koulujen alku on! Sain shokin. Lievästi sanottuna. Mut ootan tosi innolla, hehe. Oon varmaan rasittava tän mun lukiohehkutuksen kanssa, mut oon vaan niin innoissani XD onneks en oo kuitenkaa ainut. Samalla mulle oikeestaan selvis kunnolla että SM-kisoihinkaan ei oo enää, kun vajaa kaks viikkoa, ja se on vähän aikaa se, siihen nähden missä kunnossa mun hyppy (tai lähinnä itseluottamus) on. Onneks viime viikonlopun kisa anto vähän uskoo siihen mitä mä oikeesti osaan! Oli ihana sää koko viikonlopun ja sain jäätävät kisasortsirajat Hyvinkään porottavan auringon alla. Onneks en palanu, toisin ku jotkut, Annika, tunnista ittes tästä ;) Toisaalta oon tosi ilonen siitä miten paljon oon saanu tasasta väriä just koipiin ja käsiinki. Ja äiti oli (taaskin) oikeessa siinä, et väri tarttuu paljon paremmin jos puuhailee jotain, kun jos vaan makaa auringossa. Koko kesän oon ottanu tosi lungisti enkä oo ressaillu mistää ( t.s. syöny ja maannu) ja nyt jotenki pursuun energiaa! Kerranki onnistun saamaan itteni virkeeks koulun alkuun, joskus on käyny toisinki päin... Noni, aihe palas taas tähän mistä alotettiin, eli oisko mun aika nyt lopettaa tää höpinä. On ja lopetanki nyt. Toivottavasti ette nyt pahastu tällasesta turhien jaarittelusta, mut mun mielestä kiva välil näinkin! P.S Eiks oo uber söpöt vesimeloonit?! Hehehee
DSC_0476DSC_0493
DSC_0482

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti