keskiviikko 14. elokuuta 2013

miten onkaan kesä menny?

Melkein viimesiä kesäkuvia viedään... Tulee vielä yhdet kuvat kesältä ja sitten ne on ohi. Mut nyt vois olla aika muistella, mitä jäi mieleen kesästä 2013.
DSC_0117
Mökkeilin paljon ja otin tosi iisii, joka oli tosi hyvä, koska nyt on tosi energiset fiilikset lähtee treenaamaan ja alotteleen lukiotaipaletta.
DSC_0441keh
Sain viettää muutaman rauhallisen illan kauniissa kesäisessä Helsingissä niin yksin kuin myös mitä parhaassa seurassa. Shoppailin sikana! Haha, yleensä oon tosi kranttu löytämään mitään, mut tänä kesänä on onnistanu. Tosin nyt mun mielestä vaatekaappi kuitenkin jotenkin ammottaa tyhjyyttään...
DSC_0222
Sitten jäi mieleen treenit ja muutamat kivat kisat ja myös muutamat vähemmät kivat, krsm-viestithm... Oon myös ollu tosi paljon ulkona jotenkin liikkeessä ja oon salee ruskeempi kuin ikinä, vaikkei oltu nyt kesällä ees missään reissussa.
DSC_0099
Ja Vierumäki! Oltiin perheen kanssa Vierumäellä tenniskurssilla ja täytyy sanoo et oli ihan älyttömän kivaa!! Mulla ei ollu kameraa mukana, siks sieltä ei oo tullu mitään juttua. Oon ihan hurahtanu tennikseen, saas nähdä et mistä repäsen peliseuraa (perhe on nimittäin yleensä pahin näissä asioissa) ja aikaa pelata.
DSC_0106
Muutamat hyvät kemut jäi kans mieleen kesältä ja varsinkin ihan kesäloman vikat illat oli ihania... Oikeestaan vast sillon nautin täböllä lomasta ekaa kertaa, höpsö minä :D
DSC_0205
Loppuun vielä random muisto siitä, kun Juho ja Markus oli meillä. Se oli se ilta, kun sato AIVAN kaatamalla ekaa kertaa oikeestaan varmaan koko kesänä ja ukkosti myös todella kovaa. Oltiin just lähössä siitä Kalliosta tai Töölöstä Kampin takaa ja aikeena oli suunnata Rautatientorille. Samalla hetkellä, kun astuttiin ulos, alko järkyttävä sade. Otin kaks askelta siinä myräkässä ja olin aivan litimärkä. Mulla oli uudet kengät jalassa, joka vähän ärsytti, mutta ei sitä siinä niin paljon kerenny miettiä. Juostiin koko matka Steissille, joka onneks oli alamäkeä. Sateen pitävästä urheilutakistakin meni vesi läpi ja kadut tulvi. Kengät litisi jaloissa, kun loikittiin lätäköiden poikki. Vesivalu pitkin kasvoja ja hiukset liimaantu pitkin päätä. Mut se oli hauskaa. Salamat aina välillä valas Helsingin taivaan ja ukkonen jyrähteli. Mä olin jo niin märkä, et näytin kun oisin ollu suihkussa vaatteet päällä, joten mikään ei enää haitannu. Oli kuitenkin hämmentävän lämmintä, mulla oli sortsit jalassa enkä palellu yhtään. Nostin katseen taivaalle ja nauroin. Joko pelkästä tyrmistyksestä tai sitten sille, että miltä me näytettiin. Ehkä jälkimmäiselle, meinaan aika monta pitkää katsetta saatiin siinä Rautatientorin laidalla seistessä. Onneks kuski kuitenkin päästi meiät kyytiin. Laitoin vaatteet kuivumaan kotona, ja ne oli vielä märkiä aamulla... Kengätki onneks kuivu takasin entiselleen.
Että sellanen pieni hämmentävä reissu oli se.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti