sunnuntai 25. elokuuta 2013

thought of all the people, places and things I've loved

DSC_0850
DSC_0830
Sitä vaan alkaa ajattelemaan asioita, kun ensin elämä nostaa sut pumpulipilveen ja sitten pudottaa kylmällä kädellä sieltä alas. Kaikkeenhan ei voi vaikuttaa itse, se on fakta se. Mutta itseensä voi. Omaan ajatusmaailmaan ja luonteeseenkin.
DSC_0774
DSC_0543
 Pohdiskelin tässä just, että mikä on se asia, tai ne asiat, jotka tekee ihmisestä vahvan. Tulin siihen tulokseen, että minusta vahvuutta osoittaa rohkeus antaa osa itsestä toiselle. Nauttia siitä, mitä saa, kun luottaa toiseen. Ne hetket, ilot, muistot, välähdykset. Mutta myös hyväksyä se, mitä tapahtuu, jos menettää sen osan. Rohkeus antaa toiselle, sekä rohkeus sitten ehkä ottaa vastaan ne pettymyksenkin tunteet. Vahvuutta on myös se, että uskaltaa rakentaa onneaan toisen varaan, mutta kuitenkin saman aikaisesti kuitenkin myös tietää, että on itse oman onnensa tuki. Tietää, ettei sorru itse, jos toisen varaan rakennetut asiat murenevat.
DSC_0490
DSC_0475
Vahvuus lähtee omasta ajatusmaailmasta ja asenteesta. Mun tapauksessa vois sanoo, ettei ainakaan oo jälkimmäisestä kiinni. Ehkä mä kuitenkin oon lopulta aika vahva ihminen. Enpä tiiä, mut eiks se niin oo, et kaikki mikä ei tapa, vitutt...vahvistaa?
DSC_0271
DSC_0804
No, ainakin niin on, että tästä tekstistä tuli hyvin erilainen kuin olin kuvitellut. Ehkä se on vaan hyvä, ajatustenvirtaaaa... Justjust. Tällä kertaa tän kuivan postauksen kuvituksena toimi ihanat Mauritiuksen lomakuvat puolen vuoden takaa ja ihanana taustamusiikkina (kuunnelkaa!!!) tän hetken favoriittibiisi. Ei mulla muuta, amen. Palailen sm-kisafiilisten kanssa parin päivän sisällä. Adios!DSC_0791

2 kommenttia:

  1. Haastoin sut mun blogissa :)
    Käy kattoo:
    http://youdrivemecoconuts.blogspot.fi/2013/08/haasteee.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee käyn kattoo :) olin just aatellu tehä ton tyylistä postausta, että katotaan mitä tulee!

      Poista